Tavoite
Luoda dokumentaarinen brändifilmi, joka nostaa esiin Pizza Backenin käsityöläisyyden, laatutietoisuuden ja yrittäjyyden inhimillisen ytimen. Tavoitteena oli kertoa rehellinen ja liikuttava tarina brändin kasvusta.
Mitä me teimme
– Konseptointi, käsikirjoitus, tuotannon kokonaisvastuu
– Kuvaukset kolmessa keskeisessä sijainnissa: alkuperäinen kellaritila, kotikeittiö ja nykyinen tuotantotila
– 10 min kokopitkä lyhytdokumentti, 6 min brändifilmi, 2 min tuotantovideo ja 20 s somesisällöt
– Äänisuunnittelu, elokuvallinen kuvamaailma, huolellinen jälkituotanto


Luova prosessi
Tarina rakentui vaiheittain yhdessä asiakkaan kanssa. Rakensimme haastattelut niin, että ne tukivat rehellistä ja henkilökohtaista kerrontaa. Kuvauspaikat valittiin tukemaan brändin kasvutarinaa. Jätimme tilaa herkille hetkille ja aitoudelle, mikä teki lopputuloksesta tunteikkaan ja samaistuttavan.
Tulokset
– Lyhyet digilehtikampanjat tavoittivat
– Visuaalisesti vaikuttava materiaali jälleenmyyjille, yhteistyökumppaneille ja kuluttajille
– Sisältö, joka vahvistaa brändin tarinallisuutta ja jättää muistijäljen
Yhteenveto
Yhteistyö Pizza Backenin kanssa oli syvällistä ja vuorovaikutteista. Lopputuloksena syntyi tarina, joka liikuttaa ja tuo esiin käsityön arvon. Täyden palvelun tuotanto, jossa jokainen vaihe tehtiin omana työnä, yhtenäisellä visiolla.
